Skip to content
MOKYKLOS YPATUMAI
- Pamokos pradedamos pagrindine pamoka, kuri trunka pusantros valandos.
- Pagrindinė pamoka prasideda prakalba.
- Tą savaitės dieną gimę mokiniai sako savo eilėraščius, kuriuos klasės motojas parenka individualiai, atsižvelgdamas į vaiko raidą bei asmenybės vystymąsi.
- Pagrindinės pamokos baigiamojoje dalyje pasakojamas kiekvienai klasei skirtas pasakojimas. Tekstai parenkami atsižvelgiant į amžiaus sąlygojamus mokinių poreikius bei siejant juos su mokomąja medžiaga.
- Lietuvių kalba, matematika,pasaulio pažinimas dėstoma periodais.
- Kiekvienas mokinys kuria savo periodų sąsiuvinį – knygą – pagrindinės pamokos darbo užrašus. Mokiniai rašo į nestandartinius sąsiuvinius (be linijų).
- Ritminės dalies metu mokiniai kartoja to paties ar kitų dalykų mokomąją medžiagą, atlieka ritminius pratimus ar lavina muzikinius/dailės gebėjimus.
- 1 klasėje pagrindinė rašymo priemonė – spalvotas pieštukas, 2 klasėje – spalvotas, paprastas pieštukas ir parkeris.
- Rašyti mokomasi rašant spausdintines raides.
- Vadovėliai pradinėse klasėse beveik nenaudojami.
- Integruojant su lietuvių kalba ir matematika dėstomas toks dalykas kaip „Formų piešimas“.
- Ugdymo procesas grindžiamas vaiko patirtimi,harmoningu proto , jausmų ir valios ugdymu.
- Ugdymo procesas vyksta dienos ir metų ritmu, jis siejamas su etnokultūros tradicijomis, praktiniu pažinimu.
- Beveik visi pradinių klasių mokiniai lanko chorą.
- Nuo 1 klasės mokoma vienos, o nuo 2 klasės dviejų užsienio kalbų (anglų, vokiečių ar rusų).
- Visi mokiniai ir dauguma mokytojų groja nors vienu muzikos instrumentu.
- Technologijų pamokų metu vaikai atlieka praktinius darbus.
- Klasės lenta per pamokas virsta meno kūriniu.
- Formuojant kiekvienos klasės ugdymo turinį sudaromos sąlygos mokiniams susidurti su jų brandą atitinkančiais sunkumais, kartu palaikant bei stiprinant besiformuojančius gebėjimus.
- Mokslo metų pabaigoje mokytojai pateikia mokinio pasiekimų ir pažangos vertinimo aprašą, kuriame aprašomi jo mokymosi pasiekimai, pastangos, aktyvumas, ypatingi gebėjimai, socialiniai įgūdžiai ir kt.
- Mokykloje gausu renginių bendruomenei.
- Mokyklos struktūra, jos valdymo būdai, darbo organizavimo principai grindžiami kolegialumo dvasia.
- Ketvirtadieniais vyksta mokytojų kolegijos posėdžiai, kurių metu svarstomi pedagoginiai ir metodiniai bei ūkiniai mokyklos klausimai.