Pirmadienis
Lipdymas iš molio, modelino. Didelį džiaugsmą vaikai patiria matydami savo rankelių darbą. Čia atsiskleidžia vaikų kūrybiškumas, išmonė, fantazija.
Dainavimas. Dainavimas vaikus suburia, teikia džiaugsmo. Dainuojamos įvairios dainelės, atitinkančios artėjančias šventes, metų laiką. Taip pat žaidžiami rateliai, ritminiai pratimai. Klausoma muzikos garsų. Dažniausiai dainavimą lydi judesiai, atliekami visu kūnu, ar tik rankomis, kojomis. Judesys skatina vidinį vaiko aktyvumą, kūrybiškumą.
Antradienis
Piešimas. Tai nėra konkrečių daiktų – namo, medžio ir kt. kopijavimas. Vaikai lieja vandeninius dažus ant popieriaus ir džiaugiasi pasklidusiomis spalvomis, stebisi patamsėjimu ir sutirštėjimu, dviejų spalvų susiliejimu. Teptukai, panardinti dažuose, lengvai slysta baltu popieriaus lapu. Vaikai neklausia, ką jiems piešti, o tiesiog dirba.
Trečiadienis
Rankų darbai. Užsiimama rankdarbiais, buities darbais. Lavėja koordinacija, vystosi motorika. (Plačiau apie tai „Metų ritmas“).
Ketvirtadienis
Kepimas. Kepami pyragai, sausainiai, pjaustomi vaisiai. Vaikai stebi tešlos atsiradimo procesą, suvokia, kokį kelią reikia nueiti, kol vaišės patenka ant stalo. Vaikams ypač patinka maišyti, plakti, kočioti tešlą, išspausti formas. Vaišintis patiems – didelis malonumas, bet vaišinti tėvelius, brolius, seseris, senelius – dar didesnis.
Penktadienis
Teatro valandėlė. Inscenizuojama pasaka, kurią girdėjo visą savaitę prieš pietų miegą. Vaikai bando tapti pasakų herojais, mėgdžioja juos. Taip pat vaidinamos pasakos panaudojant megztus, iš vilnos nuveltus veikėjus bei tikras daržoves. Vaidinama su lėlėmis – marionetėmis. Ši veikla skatina kūrybingumą, lavina atmintį. Ji vaikams labai patinka.